آشنایی با جدیدترین روش های شستشوی دامداری و مرغداری در بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی

آشنایی با جدیدترین روش های شستشوی دامداری و مرغداری در بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی

اهمیت شست وشوی بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی

بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی نقشی حیاتی در تولید گوشت، تخم مرغ، شیر و سایر محصولات لبنی ایفا می‌کند. این بخش شامل پرورش حیواناتی مانند گاو، گوسفند، بز، خوک، مرغ، بوقلمون و اردک می‌باشد. بخش دامداری و مرغداری نقش مهمی در تامین امنیت غذایی جامعه ایفا می‌کند و منبع مهمی از پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی برای انسان‌ها می‌باشد.

آلودگی های میکروبی مانند باکتری‌ها، ویروس‌ها و انگل‌ها می‌توانند از طریق سطوح آلوده در دامداری و مرغداری به محصولات غذایی منتقل شده و باعث بیماری های منتقله از غذا در انسان ها شوند. این بیماری‌ها می‌توانند علائم خفیف تا شدید و حتی منجر به مرگ شوند. گرد و غبار، ذرات معلق و گازهای مضر مانند آمونیاک که در اثر فعالیت های دامداری و مرغداری تولید می‌شوند، می‌توانند باعث بیماری‌های تنفسی مانند آسم، برونشیت و ذات الریه در انسان ها و همچنین حیوانات شوند.

در نهایت، شستشوی بخش دامداری و مرغداری از جمله وظایف اساسی در جهت حفظ بهداشت، ایمنی، کیفیت محصولات، سلامت انسان و حیوان، محیط زیست و جامعه می باشد. با رعایت دقیق اصول بهداشتی و استفاده از روش های شستشوی مناسب می‌توان از بروز پیامدهای منفی متعدد ناشی از عدم رعایت بهداشت جلوگیری کرد و به طور قابل توجهی به ارتقای سطح بهداشت و سلامت در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی کمک کرد.

کاربرد واترجت در شست وشوی بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی

واترجت صنعتی، برای نظافت و شست و شوی بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی نقش مهمی را ایفا میکند. این دستگاه با ایجاد جریان آب قوی و آن به سطح مورد نظر، هر گونه آلودگی را از روی سطوح جدا کرده و مورد نظافت قرار میدهد. فشار بالای آب میتواند آلودگی های سخت و چسبنده را به راحتی نرم میکند و کاربر میتواند در روند نظافت سریع تر عمل نماید.

واترجت به دلیل ایجاد جریان آب پر فشار به میزان چشمگیری در مصرف آب صرفه جویی کرده و علاوه بر آن کیفیت نظافت را نیز در برابر سایر روش های سنتی و دستی بالا میبرد. در واقع کارواش صنعتی می تواند با استفاده از فشار آب بسیار بالا، آلودگی‌های سخت و چسبنده مانند گل، لجن، فضولات حیوانی، چربی، خون و سایر مواد آلی را از سطوح مختلف جدا کند. این دستگاه این توانایی را دارد که آلودگی‌ها را بدون نیاز به استفاده از مواد شوینده شیمیایی قوی از سطوح جدا کند.

کاربرد سوییپر در شست وشوی بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، دامی و کشاورزی

بخش دامداری و مرغداری در صنایع غذایی، پسماند ها و آلودگی های زیادی را با خود به همراه دارد. این بخش حجم زیادی از فضولات حیوانی، گل و لای فراوان و پسماندهای بجا مانده از مواد غذایی این حیوانات را در خود جای میدهد. بنابراین نیاز به نظافت مستمر و روزانه در این بخش همواره احساس میشود. برای ایجاد یک روند سریع از نظافت سطح کف دستگاه سوییپر بسیار کارآمد و مناسب است.

سوییپر صنعتی میتواند در طول مسیرهای آلوده و پر از پسماند حرکت کرده و با حرکت دورانی برس‌های خود هرگونه آلودگی و زباله های ریز ودرشت را به درون مخزن خود انتقال میدهد. مخزن این دستگاه بسته به نوع آن دارای حجم مناسبی است و کاربر میتواند با خیالی آسوده به امر نظافت بپردازد. سوییپر با جمع آوری ضایعات و آلودگی‌ها از سطوح، می تواند به کاهش خطر لغزش و زمین خوردن کارکنان و همچنین سهولت در تردد ماشین آلات و افراد کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای شرکت در خبرنامه ما عضو شوید